Author Archive
Jak založit s.r.o. tím nejjednoduším způsobem
Pokud plánujete začít podnikat a jako nejvhodnější formu společnosti jste si vybrali např. s.r.o. je dobré se na celý proces dobře připravit, zjistit si informace a obrnit se trpělivostí. Zakládání společností není z právního ani administrativního pohledu vůbec jednoduchá záležitost. Proto spousta podnikatelů volí dnes již celkem běžný postup pořízení s.r.o. na klíč.
Tento pojem není v dnešním světě nijak neobvyklým a lze z něj poměrně lehce odvodit, jakým způsobem firmu pořídíte. Stačí si vybrat vhodnou a důvěryhodnou společnost, která Vám poskytne dostatečný výběr a postup přesně podle Vašich představ. Většina firem je zakládána rovnou k prodeji, jsou bez historie a finačních závazků. Vy už přijdete k hotovému, protože zakoupíte firmu mající IČO, zapsanou v obchodním rejstříku i s jednateli, a mající splacený základní kapitál. I přes toto všechno může kupující zjistit, že mu některé nastavené hodnoty nevyhovují. Nicméně i s tímto se dá něco dělat. Název firmy se dá změnit a se sídlem spolenčosti je to stejné. Stačí se obrátit na prodejce, který za Vás vše vyřídí. Zajistí změnu názvu, včetně zapsání do obchodního rejstříku i změnu sídla, pokud si to přejete. V případě naší společnosti Vám můžeme rovnou nabídnout i konkrétní virtuální sídlo, které by vzhledem lukrativnosti mohlo zvednout atraktivitu Vaší budoucí společnosti. Můžete si vybrat firmu na adrese Praha 1, Praha 3, Praha 9, Praha 10, Brno. Pokud však zastáváte názor, že společnost s historií může být pro Vás přínosem, i to je možné. Můžete zakoupit společnost, která už je nějaký čas založena. Jen je v tomto případě vhodné si ohlídat její finanční závazky, které by měly být vyrovnané. Jako pojistku požadujte notářsky ověřené potvrzení o bezdlužnosti společnosti. Vy pak můžete pracovat v pohodlí domova a veškeré záležitosti týkající se příchodu pošty na sídlo firmy, či péči o jednající prostory nechte na nás. Pokud Vás osloví potenciální zákazník či kontrola ze strany jakéhokoliv orgánu, jsme Vám schopni nabídnout reprezentativní prostory, kde budete jednat.
Všechny výše uvedené služby, včetně mnoha dalších, v případě zájmu rádi nabídneme zákazníkovi osobně. Stačí nás navštívit v našem sídle v centru Prahy či nás oslovit prostřednictvím formuláře na našich webových stránkách. Rádi poskytneme další informace a uděláme vše pro zákazníkovu spokojenost.
Potřebujete poradit s likvidací společnosti? Obraťte se na nás
K likvidaci firmy nemusí vést vždy jen finanční důvody nebo osobní zájem podnikatele. Občas ho k rozhodnutí donutí i různé nepředvídatelné okolnosti on následně stojí před rozhodnutím, zda firmu (či podíl v ní) odprodat či definitivně zlikvidovat. Ať už se rozhodně pro kteroukoliv variantu, obě znamenají nemálo právních kroků a povinností, které musí splnit. I proto se značná část podnikatelů ukončujících podnikatelské aktivity, rozhodne pro služby externí firmy, která mu buď zajistí poradenskou činnost či dokonce vše zajistí.
Co může vést k rozhodnutí o ukončení podnikání?
Důvody pro utlumení podnikatelských aktivity mohou být různé. Především mezi ně patří:
- rozhodnutí soudu při nedodržování platných zákonů či chybějících potřebných povolení
- splněním konkrétního úkolu, pro který byla založena
- uplynutím doby, po kterou měla být v činnosti
- rozhodnutí společníků či majitele firmy.
Ať je již důvod likvidace společnosti jakýkoliv, je nutné během ní zajistit konkrétní zákonné kroky. Mezi nejdůležitější patří oslovení věřitelů a splacení finančních závazků a rovněž zajištění prokazatelného a finančního vypořádání majeteku. Na konci této cesty čeká na společnost vymazání z obchodního rejstříku.
Se všemi těmito kroky je Vám schopna poradit či konkrétně pomoci i naše společnost. Buď budete mít možnost převést společnost na nás a zbavit se tím značných starostí nejen s likvidací nebo Vám s těmito kroky alespoň pradíme. K tomu Vám mimo jiné můžeme nabídnout služby krizového managementu, který Vám v případě, že se rozhodnete firmu zachovat, pomůže dostat společnost zpět na nohy.
Pokud Vás služby naší společnosti zaujaly, stačí pro konkrétní informace navštívit naše webové stránky a oslovit nás osobně na naší adrese, či prostřednictvím e-mailu nebo poptávkového formuláře.
Proč si zřídit virtuální sídlo firmy v Praze
Důvodů, proč dnes podnikatelé směřují sídla firem na pražské adresy je několik. Pokud podnikáte z domova, není pro každého příjemné mít firmu kompletně spojenou se svým bydlištěm. Nemáte tak možnost oddělit soukromý život od profesního. Pracovní pošta Vám dochází na soukromou adresu a stejně tak Vás doma může navštívit i kontrola z finančního úřadu. Navíc zřídit sídlo firmy v Praze je i dobrý marketingový krok. Adresa v centru Prahy působí profesionálně a luxusněji.
Pokud se pro takový krok rozhodnete, je samotný proces změny sídla firmy velmi rychlý. Stačí pouze občanský průkaz jednatele či jeho plná moc. Během schůzky jsme na počkání schopni domluvit s Vámi podrobnosti, týkající se adresy vybrané z našich nabídek a doby pronájmu. Cenu se dozvíte okamžitě a po zaplacení nájemného od nás obdržíte souhlas s umístěním sídla firmy. Pak následuje již jen návštěva rejstříkového soudu, kam je nutné doručit okolkovanou oficiální formu návrhu na změnu sídla.
A jaké adresy Vám může naše společnost nabídnout? Využijte napřídklad sídlo na adrese:
- Praha 1
- Praha 3
- Praha 9
- Praha 10
- či Brno.
Všechny tyto adresy jsou snadno dostupné a snaží se Vám vyjít vstříc kombinací ceny a kvality.
V této službě je automaticky zahrnuta služba přebírání pošty, která je pravidelně svážena na centrální kancelář, odkud Vás prostřednictvím e-mailu informujeme o jejím doručení, a kde si ji můžete v pracovních dnech od 9 do 17 hodin vyzvednout. Dále je součástí využití konferenčních prostor pro jednání s úřady.
Nadstandartním balíčkem je následně zákazníkovi nabídnuto skenování pošty a její zasílání na jím zvolenou adresu či využívání konferenční místnosti pro obchodní jednání. V rámci služeb, které nabízíme je možné využít i zakládáních nových firem, a to jako ready-made společnosti nebo společnosti na klíč, vedení účetnictví a výpomoc s firemní dokumentací, zakládání odštěpných závodů či likvidace a odkup spoleností. Pokud bude mít ještě stále dojem, že potřebuje více individuálních služeb jsme k jednání vždy otevřeni.
Pro více informací je možné nás kontaktovat, např. prostřednictvím poptávkového formuláře.
Bez kvalitního vedení účetnictví se dnes neobejdete
Podnikáte a nejste spokojeni se stávajícím způsobem vedení účetnictví nebo se Váš podnik právě rozjíždí a vy hledáte kvalitní účetní do Vašeho týmu? Je dobré si uvědomit důležitost této problematiky včas a věnovat jí maximální pozornost. Kvalitní vedení účetnictví je totiž dnes nutnost, která se nesmí podcenit, protože na ní závisí i budoucnost firmy.
Pokud k této problematice budete přistupovat odpovědně, zajistíte si nejen podrobné a důležité informace o tom, jak si vedete, ale budete se moci lépe rozhodovat, jakým směrem se posunout Vaši firmu dál. Z tohoto důvodu je velice důležité vybrat si pro spolupráci spolehlivého a kvalitního člověka do účtárny a ekonomického oddělení. Požadujte po něm přehled nejen v účetnictví, ale také v dalších oblastech, které s ním úzce souvisí, jako jsou např. mzdová a daňová problematika, orientace v legislativních změnách.
Pečlivý výběr
Při výběru vhodného člověka pro tuto pozici máte několik možností. Můžet volit z nabídek na pracovním trhu, oslovit člověka s praxí a přesvědčit ho, aby opustil stávajícího zaměstnavatele a pracoval pro Vás nebo využijete nabídky externí firmy?
Na začátku je však dobré si ujastnit, co očekávám a co mohu účetnímu nabídnout. Účetnímu s několikaletou praxí a certifikáty můžete jen stěží nabídnout to samé, co začínajícímu nováčkovi, kterému dáváte první pracovní příležitost. Vzhledem k tomu, že tomuto člověku/firmě budete v budoucnu svěřovat citlivá data a informace, je dobré preferovat pečlivost, smysl pro detail a čísla. Zároveň ochotu a chuť se dále vzdělávat, protože i to je v oblasti účetnictví nezbytné. Kvalitní vedení účetnictví a jemu příslušné problematiky je poměrně obsáhlá a složitá oblast, proto je dobré také zaměstnance vhodně motivovat.
Ať už svěříte veškerou agendu zaměstnanci nebo agentuře, měli by Vám zaručit mj. tyto znalosti a dovednosti:
- především přesné zpracování a vedení účetnictví
- podávání kvalitních informací o jeho stavu, situaci firmy z hlediska apod.
- evidence majetku a skladů
- daňové poradenství, a to jak z příjmu, silniční, k DPH apod., včetně přiznání
- zpracování veškerých účetních dokumentů
- mzdové problematiky, a to od pracovních smluv přes výpočet mezd po zpracování povinných výkazů a přehledů
- efektivní komunikaci se zainteresovanými úřady, a to nejen při kontrolách
Nebojte se investovat do kvalitního člověka
Na trhu naleznete jistě spousty nabídek, které Vám budou zaručovat bezchybné vedení účetnictví. Při samotném výběru ale důležitým faktem je, že šetřit se v tomto směru rozhodně nevyplácí. Zaplatit kvalitního účetního Vás jistě následně vyjde levněji, než případné škody napáchané nespolehlivým zaměstnancem.