AZA účetnictví zhotovuje daňové přiznání Praha, účetnictví, jinými úkony jsou vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest, výpočet daně z převodu nemovitosti, skladové hospodářství, rekonstrukce účetnictví, personalistika a veškeré daňové poradenství
Pro pomoc s účetnictvím a daněmi se směle obraťte na firmu AZA účetnictví: vedení účetnictví Praha a daňová evidence Praha. AZA účetnictví je pomocníkem pro daňové přiznání Praha, daňové zdokonalování firem, daňová poradenství, přestavbu firemního i soukromého účetnictví v souladu s normami a legislativními úpravami v oblasti daní. Profesionálové se zkušenostmi s podvojným účetnictvím a sestavováním účetních uzávěrek tvoří základní stavební kámen firmy AZA účetnictví. Protřelí specialisté AZA účetnictví jsou v kontaktu s daňovými poradci a auditory, spolupracují v administrativní činnosti s úřady.
AZA daňové přiznání Praha ve své činnosti přiznává vedení účetnictví, zpracování odborné zpracování daňové evidence, dělá vyhotovení mezd, DPH, zajímá se také o personalistiku, vyúčtování daní i silničních daní. AZA daňové přiznání Praha zahrnuje správu evidování majetku, skladovou evidenci, skladové hospodářství, fakturaci služebních cest a vypočítání cestovních náhrad, případně také úpravu vnitřního účetnictví a podnikových směrnic.
AZA: daňové přiznání Praha a Středočeský kraj zhotovuje daňová přiznání k dani z příjmu fyzických a právnických osob, zpracování daňového přiznání k silniční dani, zhotoví každému daň z převodu nemovitosti. Součástí práce AZA účetnictví je také zastupování firem na finančním úřadu při kontrolách a interních šetřeních. Společnost AZA – vedení účetnictví Praha – se orientuje na absolutní zpracování mezd a personalistiku, vypočítání měsíčních výplat, vedení mzdových listů, správu listů důchodového pojištění a další úkony.
Profesionální daňová evidence Praha a Středočeský kraj, vyhotovená společností AZA účetnictví, pojímá potřebné řízení evidence daní, dělá spravování deníků příjmů a výdajů, avšak i vedení pokladních knih. AZA – daňová evidence Praha – je orientována rovněž na řízení evidence dlouhodobých majetků, ale také na administrativní práce spojené s vedením skladu a správou hospodaření skladu.