Inspirace pro učitelky do školky
Jak se hraje hra, kterou známe, noty k písničce a různé básničky, najdeme v dnešní době nejen k knihách, publikacích pro učitele a na internetu, ale jak ,,to všechno,, uspořádat do jednoho celku – například pro NÁPADY PRO DĚTI PRO PODZIMNÍ období, aby to pro nás a naši práci mělo smysl, variabilitu a nadčasovou hodnotu … aneb, systém, který mi v práci hodně pomáhá a šetří čas.
Většina nezasvěcených si myslí, že učitelé mají krátkou pracovní dobu. Ano – možná to tak vypadá, ale právě nezasvěcený už nevidí další neviditelnou práci = přípravy.
Počítali jste to? Oficiálně cca 2 hodiny denně, ale víkendy a svátky se do toho nepočítají.
Přitom většina z ,,nás,, totiž po večerech (již mimo svou pracovní dobu) či po víkendech, dotváří konečnou finální podobu své přípravy pro práci s dětmi.
Proč to děláme?
Naše práce a příprava není statistický výkaz nebo matematický součet – to je především zapojení fantazie a kreativity, neustálé vymýšlení, hledání nových věcí, nápadů, pomůcek, vyhledávání nových informací. Zasvěcení ví, o čem mluvím.
Naše práce je kreativní a variabilní a JEDEN NÁMĚT může ZRODIT JINÝ.
Vypracové tématické týdenní tématické bloky, tématické plány – přípravy pro učitelky v MŠ. Zaměření podle ročních období – od září do června.