Sídlo firmy ve virtuální kanceláři
Sídlo firmy patří už od samých začátků podnikání v Čechách mezi významné reprezentativní prvky každé společnosti. Velké tuzemské i zahraniční firmy mají většinou sídlo v centru Prahy. Nejen kvůli poměrně příjemným daňovým kontrolám (jejich nízké četnosti), ale také hlavně z důvodu prestižní adresy. Optimální volbou pro malé a střední podniky jsou tzv. virtuální kanceláře. Jedná se pohodlný způsob jak získat sídlo společnosti v Praze poblíž těch největších firem za měsíční paušál. Ten navíc není tak velký, a tudíž jde i o cenově výhodnou variantu.
Reprezentativnost a profesionalita za pár korun
Virtuální kancelář Praha je ve zkratce outsourcing sídla společnosti. Je zvykem, že pokud si zřídíte virtuální kancelář, získáte s ní i prestižní (většinou pražskou) adresu. Mezi dobrými firmami je to především Praha 1 a 2. Reprezentativní adresou však výhody teprve začínají. Za poměrně nízký měsíční paušál (v řádu stovek korun) získáte u dobrých firem reprezentativní místo pro konání schůzek, možnost levných pronájmů zasedacích místností, případně také přeposílání pošty a další služby.
Zřízení a ceny kanceláří v Česku
Cenově jsou virtuální kanceláře extrémně výhodné, nemusíte platit nájem, energie anebo třeba provoz recepce. Tyto kanceláře jsou tak oblíbenou volbou menších nebo internetových společností. Samozřejmě že kvalita služeb je u různých společností rozdílná. Ty nejlepší vám však nabídnou mnoho doplňkových služeb, především administrativního nebo IT charakteru. Zřízení je jednoduché a náklady jsou vzhledem k přidané hodnotě velké. Proto je virtuální kancelář tak oblíbená.
Komu svěřit provoz sídla naší firmy
Při výběru se dívejte, zda firma nabízí garanci přebírání písemností, což je velmi důležité pro styk s úřady. Provozovatel virtuálních kanceláří by měl také daný objekt vlastnit, aby byla zajištěna kontinuita služeb. Velkou výhodou je pokud se v objektu nachází recepce. Mnohé také o firmě vypoví dle reprezentativnosti prostředí a správně označených prostor. Výběrem špatné společnosti, si člověk může uškodit, proto je vždy dobré si vše přijít osobně domluvit a vidět prostory „naživo“.
Naštěstí je poměrně velké procento firem solidních a ty špatné se na trhu příliš dlouho neudrží.