REGISTRACE / PŘIHLÁŠENÍ
OK 365 Internetový magazín
Rubriky
Archivy

Proč si na úklid kanceláří a firemních prostor najmout úklidovou firmu?

 

Každý zaměstnavatel by se měl snažit o to, aby jeho zaměstnanci byli efektivní a dobře odváděli svou práci. Dobré nápady a tvůrčí myšlení i koncentrace zaměstnanců je podmíněna mnoha okolními vlivy a mezi jeden z nich neodmyslitelně patří také čistota prostor, ve kterých pracují.

Zaměstnanci využívají během pracovní doby elektroniku, stoly, kuchyňku, toalety, společné prostory a mnoho dalšího. Proto je nutné dbát na úklid všech těchto zařízení a prostor, aby se lidé cítili v práci dobře – tráví zde přeci větší část svého dne.

V dnešní době se stává stále větším trendem, že větší společnosti si sjednávají pro úklid svých kanceláří a ostatních firemních prostor specializovanou úklidovou firmu. Úklidová firma se snadno a rychle postará o vše potřebné.

Firmy tak volí vhodný způsob, který je pro ně pohodlnější, snadnější a také pro ně představuje poměrně levné řešení. Společnosti využívají úklidové firmy, jak jednorázově tak i pro pravidelný úklid firemních prostor.

Dnes už není třeba najímat zaměstnance na úklid a organizovat jejich práci. To kolikrát společnost naopak zatěžuje, jelikož organizace úklidových pracovníků a nákup čisticích prostředků je mnohdy časově náročnější a firma pak nefunguje zcela efektivně z důvodu časového vydání na úklid prostor. Každá firma se specializuje na něco, v čem se snaží být ve svém oboru odborníkem. U úklidových firem tomu není jinak. Proto se firmám vyplatí investovat svůj čas do věcí, kterým rozumí a úklid přenechat odborníkům z oboru.

Stačí se rozhodnout a dohodnout si konkrétní den a hodinu úklidu. Zpravidla si firmy najímají úklidovky na pátek, aby zaměstnanci po víkendu přišli opět do čistých prostor. Specializovaná úklidová firma s vyškolenými zaměstnanci se už o vše ostatní postará sama. Zkrátka zákazník si nadiktuje požadavky a úklidová firma se snaží je dodržet do posledního puntíku.

Pokud úklidová firma opravdu za něco stojí, zajistí naprosto všechny činnosti spojené s úklidem, tedy například i mytí oken, vytírání podlah, leštění nábytku, vynesení odpadků nebo dokonce sklizení špinavého nádobí ze stolů zaměstnanců a tak podobně.

Když má tedy společnost velké prostory, které nemá čas ani chuť uklízet, vyplatí se najmout si odborníky a čekat že během krátké doby se zaměstnanci i vedení firmy opět bude těšit čistým prostorám.

V současné době vyspělých technologií není jednodušší způsob než si úklid kanceláří objednat online. Většina úklidových firem nabízí na svých stránkách vyplnění krátkého poptávkového formuláře, kde si společnost stanoví své požadavky a pak už jde jen o dohodu s úklidovou firmou na konkrétních podmínkách.

Pokud úklidové firmy poptávkový formulář nenabízejí nebo k němu z nějakého důvodu nemá společnost důvěru, stačí napsat email nebo jednoduše zvednout telefon a zavolat.

A jaká je cena za tyto služby?  Ta už se odvíjí od konkrétních požadavků. Samozřejmě je vždy rozumné, popsat požadavky emailem nebo přes poptávkový formulář. Vždy je však lepší, když se sama úklidová firma nabídne, že si prostory prohlédne a na základě prohlídky stanoví cenu ať už jednorázového nebo pravidelného úklidu. Firma má jistotu, že je úklidovka loajální a úklidová firma zase předem ví, co ji v konkrétních prostorách čeká a na které věci se má předem připravit.

Většina úklidových firem má ceník stanoven podle metrů čtverečních a podle speciálních požadavků ze strany zákazníka. Samozřejmě se potom liší cena pravidelného úklidu a jednorázového úklidu. Cenu lze nicméně přesně vypočítat až individuálně, podle použitých technologií, prostředků a stupně znečištění. Proto úklidové firmy volí variantu, že nejdříve pošlou zástupce úklidové společnosti, který po prohlídce celkovou cenu přesně vykalkuluje.

Jak by to tedy mělo vypadat krok za krokem?

Společnost pošle poptávkový formulář, email, nebo zavolá do úklidové firmy.

·         Domluví se schůzka a požadavky

·         Společnost navštíví technik úklidu

·         provede prohlídku firemních prostor

·         vyhodnotí potřeby provozu a vaše požadavky

·         připraví nabídku individuálního řešení úklidu

·         nastaví se optimální rozsah a četnost úklidu kanceláří a firmy

Na co bys společnosti neměly zapomínat ve svých požadavcích na úklid?

·         vysypání odpadkových košů, doplnění hygienických sáčků

·         vynesení odpadu včetně jeho třídění

·         utření prachu z nábytku, parapetů i veškerého zařízení

·         kompletní odstranění ohmatů ze všech dveří

·         vytření podlahy a vysátí koberců

·         mytí a uklízení nádobí

·         umytí a vyleštění kuchyňského dřezu, kuchyňské linky a otření elektrospotřebičů

Každá úklidová firma by měla úklid kanceláří přizpůsobit Vašim potřebám! Samozřejmostí je také péče o čistotu toalet a koupelen.

Úklid toalet a koupelen by mělo zahrnovat:

·         čištění a dezinfekci umyvadel a toaletních mís

·         vyleštění dlaždiček, omyvatelných stěn, zrcadel a zásobníků

·         doplnění hygienických potřeb (dle požadavků)

Důležitou součástí úklidů kanceláří je odborná kontrola kvality manažerem úklidové společnosti. Díky této kontrole je následně úklidová firma schopna vyhodnotit způsob a četnost úklidu a zvolit vždy správné technologie.

Proč tedy volit úklidovou firmu? Společnosti ušetří čas, starosti a ve výsledku i náklady na provoz kancelářských prostor J

http://www.zaujme.cz

Comments are closed.